10 Mart 2014 Pazartesi

The Hunger 2014


Onun 'A listesinde' olan kız arkadaşı Jennifer Lawrence yeni ödül töreninde dünyanın dikkatini üzerine çekmişti, yanındaki erkek arkadaşı Nicholas Hoult'un yanında daha özenli bir şekilde duruyordu. (Kırmızı halıda insanlar Nicholas'ın kim olduğunu bile karıştırıyordu.) 

Ancak Nicholas, açıkça aslında yüksek bir moda anlayışının olduğunu dergimizin kapağında poz vererek tek başına bir yıldız olduğunu kanıtlamak istiyordu ve istekliydi. Açlık ve parlaklıkla aynı Ellie Goulding ve Sam Claflin gibi gözüküyordu. 24 yaşındaki oyuncu, ''About A Boy'' ve ''Skins'' hakkında konuşuyor ve ünlü fotoğrafçı Rankin için poz vererek Gucci elbiselerinin içinde şık görünüyordu! 

O kamera önünde rahat görünüyor olabilir ama Nicholas, zor ilgi odağı olmanın yönlerini bulduğunu ortaya koymuştur. Şöyle söylüyor; ''İnsanlar benim kişisel yaşamıma baktıklarında, ben bunları hep garip buluyorum. Ben özel biriyim. Bir çok insan sizin hakkınızdakileri ve sizin kişisel hayatınızı biliyor ya da sizin hakkınızda bunları duyuyor, bir resim istiyorlar ve onların da aslında bir karakteri canlandırdıklarını düşünüyorum. Ben insanların, beni kişisel hayatım ile işimi ilişkilendirmelerini istemiyorum.'' 

Nicholas, erken yaşta başarıyı oyunculuk ile yakaladı. O sadece beş yaşındayken, ilk film rolü isteği ona geldi. Ayrıca 1996'da yanında Julie Walters ve Rupert Graves'in yer aldığı 'Intimate Relations' filminde yer aldı. Altı yıl sonra, 'About A Boy' geldi ve onun oyunculuk yıldızı parladı.

image host image host image host image host

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...